Do 14 dní od prevzatia tovaru máte právo odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu.
Nevhodné vianočné darčeky je možné vrátiť do konca januára 2025. :)
Pre odstúpenie od kúpnej zmluvy môžete využiť vzorový formulár, ktorý možno stiahnuť tu. Tento formulár prosím zašlite na adresu elektronickej pošty saly@pranita.sk alebo ho priložte k vrátenému tovaru.
Tovar môžete poslať v rovnakom obale, v akom ste tovar obdržali, alebo zabalený v bublinkovej obálke ako doporučený list na našu adresu:
FROGMAN s.r.o.
4202X
P.O.BOX 901
911 01 Trenčín
Slovensko
Pozor - táto adresa slúži len pre zásielky poslané Slovenskou poštou!
Ak si budete priať zaslať tovar kuriérom (UPS, Geis, DPD alebo GLS), informujte nás prosím vopred na e-mail saly@pranita.sk, pošleme Vám informácie.
Vrátenie výrobku vykonávate na vlastné náklady.
V prípade, že odstúpite od zmluvy a vrátite nám všetok tovar, pošleme vám na vami určený bankový účet finančné prostriedky vrátane sumy za dodanie výrobku, ktorá je limitovaná výškou najlacnejšieho ponúkaného spôsobu dodania, a to do 14 dní od obdržania tovaru. Ak si objednáte viac výrobkov a pošlete späť len niektoré, vrátime vám čiastku len za tento tovar, bez poštovného.
Ak je vrátený tovar poškodený, môžeme uplatniť právo na náhradu škody a vrátiť kúpnu cenu zníženú o sumu zodpovedajúcu poškodeniu. V takom prípade sme povinní vzniknutú škodu preukázať.
REKLAMÁCIA
Ak nájdete na výrobku kaz, ktorý sme prehliadli, máte právo na reklamáciu, a to podľa vašej požiadavky výmenou veci, opravou, primeranou zľavou z ceny veci alebo vrátením platby.
Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré sa prejavia ako rozpor s kúpnou zmluvou po prevzatí veci v záručnej dobe (záruka), po dobu 24 mesiacov. Lehota na uplatnenie práv z chybného plnenia začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim.
Reklamovať nemožno vady vzniknuté nevhodným užívaním veci, nevhodným ošetrením, opotrebením spôsobeným obvyklým používaním, ani vady, kvôli ktorým bola dojednaná nižšia cena. Vzhľadom k charakteru výroby nemožno reklamovať ani drobné rozdiely v kvalite a odchýlky vo veľkostiach.
Tovar môžete poslať v rovnakom obale, v akom ste tovar obdržali, alebo zabalený v bublinkovej obálke ako doporučený list na našu adresu:
Frogman s.r.o.
Mgr. Jindra Bhutia Holovská/pranita.sk - 4202X
P.O.BOX 901
Detašované pracovisko - Sihoť
911 01 Trenčín
Pozor - táto adresa slúži len pre zásielky poslané Slovenskom poštou!
Ak si budete priať zaslať tovar kuriérom (UPS, Geis, DPD alebo GLS), informujte nás prosím vopred na e-mail saly@pranita.sk, pošleme Vám informácie.
Oskenujte alebo odfotografujte podací lístok a pošlite nám ho prosím na e-mail saly@pranita.sk. saly@pranita.sk.
Ak bude reklamácia uznaná, tzn. vybavená opravou alebo výmenou tovaru alebo vrátením platby, preplatíme vám aj náklady na spiatočné poštovné doložené podacím lístkom. Sme povinní uhradiť najnižšie nutne vynaložené náklady, tzn. náklady na poštovné za zásielku poslanú ako doporučený list.